.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران ،کلید استارت موتلفه برای مجلس هشتم
سفر دبیر اجرایی حزب مؤتلفه اسلامی پس از حضور در کلیه شهر‌های استان که این حزب در آنها دفتر دارد به بررسی وضعیت استان و برنامه‌ریزی برای انتخابات مجلس هشتم پرداخت.وی همچنین در دیدار با آیت‌الله جباری،لائینی وروحانی...
مازندران ،کلید استارت موتلفه برای مجلس هشتم

حزب موتلفه اسلامی که قدیمی‌ترین گروه‌ سیاسی در جناح راست سنتی به شمار می‌رود تلاش خود را برای حضور در انتخابات پیش‌روی مجلس ـ البته به شیوه‌ای تازه ـ آغاز کرده است. در همین رابطه دبیرکل، دبیر اجرایی و اعضای هیأت اجرایی حزب مؤتلفه اسلامی با سفر به استان مازندران وضعیت دفاتر این حزب در استان مازندران را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش آفتاب در این سفر هیأت اجرایی حزب مؤتلفه اسلامی پس از حضور در کلیه شهرستان‌های استان که این حزب در آنها دفتر دارد در جلسه هیأت اجرایی به بررسی وضعیت استان و برنامه‌ریزی برای انتخابات مجلس هشتم پرداختند.

مسئولان ارشد موتلفه تاکید کرده‌اند براساس مصوبه هیأت اجرایی حزب کلیه سفرهای هیأت اجرایی به استان‌ها در سال 86 با رویکرد انتخاباتی خواهد بود. در این سفر همچنین محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با آیت‌الله جباری عضو مجلس خبرگان و امام جمعه بهشهر،  آیت‌الله لائینی امام جمعه نکا و آیت‌الله روحانی امام جمعه بابل دیدار و گفت‌وگو کرد.

آغاز فعالیت جدی حزب موتلفه برای حضور در انتخابات پیش‌روی مجلس به ویژه از جهت دارای اهمیت تلقی می‌شود که در ماه‌های اخیر اخبار مختلفی در مورد فعالیت‌ زود هنگام ستادهای حامی دولت برای انتخابات مجلس هشتم منتشر شده است.

گرچه این اخبار عموما توسط مسئولان کابینه نهم تکذیب شده است اما با توجه به  شرایط موجود به نظر می‌رسد تشکل‌های قدیمی و ریشه‌دار جناح راست با درس گرفتن از تجربه انتخابات گذشته شوراها که عمده‌ترین شاخصه آن عدم تمایل حامیان دولت به ائتلاف با سایر گروه‌های اصولگرا بود این بار در صددند برای رقابتی نفس‌گیر و ظاهرا گریز ناپذیر با متحدان سابق خود آمادگی بیشتری داشته باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.291 seconds.